fbpx

#Recicleta

Recicleta este o întreprindere socială care oferă servicii de colectare hârtie, carton, PET și doze de aluminiu pentru reciclare.

Zona recicleta

Căutăm noul Viking șef în logistică

Ai coordonat echipe de 2-5 oameni? Ai comunicat cu succes cu oameni din diferite medii sociale? Îți dorești să înveți continuu și să crești profesional?

Îți place să găsești soluții la orice provocare apărută?

Dacă răspunsul tău este DA, înseamnă că ești pregătit să-ți încerci puterile în programul RECICLETA, unde este nevoie de un nou „Viking șef în logisticăˮ. Cargo-tricicletele noastre navighează prin sectoarele 1 și 2 ale Bucureștiului pentru a colecta deșeuri reciclabile de la birouri și scări de bloc, iar „căpitanii” conducători ai cargo-tricicletelor sunt persoane din grupuri vulnerabile, cărora le place mișcarea și să aibă grijă de mediu. Cu „navele” noastre am reciclat în 8 ani de activitate: peste 420 tone de deșeuri, în special hârtie, și am salvat peste 6.000 de arbori de la tăiere, colaborăm cu peste 200 de firme și 300 de scări de bloc.

Ce vei face?

Ca „Viking șef în logisticăˮ vei coordona „căpitanii” flotei noastre de cargo-triciclete, astfel încât să ajungă la locurile în care s-a solicitat colectarea reciclabilelor; vei comunica cu reprezentanții firmelor și ai scărilor de bloc care colectează selectiv; vei gestiona baza cu datele clienților, documente și vei fi atent la necesarul de materiale consumabile / obiecte de inventar necesare desfășurării programului.

Ce experiență, abilități, cunoștințe căutăm?
  1. Abilități de lucru și coordonare a unei echipe (experiență de minim 6 luni în coordonarea unei echipe de 2-5 oameni);
  2. Abilități de comunicare cu persoane diferite – reprezentanți firme, scări de bloc, grupuri vulnerabile;
  3. Flexibilitate și dorinta de învățare prin implicarea în activități diferite, cu interes în promovare ca manager de program (interes pentru vederea de ansamblu, deschidere la identificarea diverselor soluții și de noi oportunități);
  4. Orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite, capacitate de adaptare la nevoile în schimbare ale programului aflat în dezvoltare;
  5. Minim studii medii; engleză mediu – scris și conversațional.

Opțional:

  1. Constituie avantaj experiența în interacțiunea cu persoane din grupuri vulnerabile;
  2. Cunoștințe de bază și dorința de a învăța și utiliza software / management integrat al comenzilor (atenție la detalii și la înregistrarea datelor în sistem).
  3. Constituie avantaj interesul continuu și/sau participarea la cursuri de protecția mediului / economie socială.
Care sunt beneficiile tale?
  1. Salariu de bază conform contractului individual de muncă, tichete de masă, abonament RATB sau METROREX, abonament telefonie de serviciu;
  2. Susținerea din partea organizației în dezvoltarea personală și profesională prin participarea la diferite evenimente, workshopuri și cursuri;
  3. Posibilitatea de implicare în alte activități ale asociației ViitorPlus, cu beneficii extra-salariale.

Vezi mai multe detalii în fișa de post.

Termen de aplicare: 15 decembrie 2017

Trimite-ne CV-ul pe hr@viitorplus.ro. În mailul pe care ni-l trimiți, te rugăm sa ne răspunzi și la următoarele întrebări:

  1. De crezi că te potrivești să fii noul „Viking șef în logisticăˮ al programului RECICLETA?
  2. Ce exemple cunoști de alte programe asemănătoare cu RECICLETA, desfășurate în țară sau în lume?

Comments

  • Bundoiu Razvan

    decembrie 7, 2017

    Buna seara.Va multumesc pentru interesul acordat .Sunt absolvent al facultatii de Ecologie si Protectia Mediului si in acest moment lucrez tot la o companie care colecteaza selectiv deseuri nepericuloase,dar as fi interesat sa vin la un interviu pt postul de sef logistica.Singura zi in care as putea sa vin este luni 11.12.2017
    Astept un raspuns din partea dumneavoastra!
    Multumesc. O seara frumoasa.

Post a Comment